הדרך לקריירה פיננסית על ידי המקצוע המבוקש – הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות בשוק העבודה – ביקוש קבוע ויציב

התנהלות פיננסית נכונה של כל עסק, ארגון או חברה חייבת להיות מלווה בשירות הנהלת חשבונות על שלל סוגיו כדי לאפשר התנהלות תקינה מבחינה כלכלית וחוקית. לפיכך, קיים ביקוש מתמיד לאנשי מקצוע מתחום הנהלת החשבונות החל מבוגרי קורסים להנהלת חשבונות סוג 1+2 בסיס ועד לאנשי מקצוע בתחום ראיית החשבון. קיימת אף עלייה בדרישה למנהלי חשבונות בשוק העבודה עקב שינויי חקיקה ושינויי רגולציה הנכנסים מדי תקופה לתוקף.

הדרך לקריירה פיננסית על ידי הנהלת חשבונות במכללת חשב לחשבונאות

מהן אפשרויות השכר בעבודה בתחום הנהלת חשבונות?

בשכר הבסיסי לעובדי הנהלת חשבונות אינו גבוה אמנם, אך מאפשר הכנסה נאותה ברמת שכר המאפשרת להתפרנס בכבוד עבור העבודה הנעשית.

ישנן מספר אפשרויות קידום עבור מנהלי חשבונות בעלי וותק או בעלי הכשרה של הנהלת חשבונות סוג 3 או בוגרי קורס יועצי מס, עובדים בדרגות בכירות עשויים להגיע למשכורות גבוהות ומכובדות ביותר. לרמות שכר גבוהות אף יותר זכאים מנהלי חשבונות ראשיים או מנהלי משרדים של הנהלת חשבונות.

הדרך לקריירה פיננסית – איפה ניתן ללמוד הנהלת חשבונות?

לימודי הנהלת חשבונות מוצעים על ידי מגוון רחב של מוסדות לימוד: כמו מכללות ומרכזי לימודי חוץ מטעם מוסדות אקדמיים מוכרים וכן במכללות הכשרה מקצועית ומכללות המתמחות בלימודים של מקצועות עסקיים שונים.

ברוב המוסדות ניתן ללמוד מסלול של קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 וכן קורסים של לימודי הנהלת חשבונות סוג 3 לצד לימודי ייעוץ מס מוסמכים. במכללת חשב, ניתן ללמוד את כלל הקורסים להנהלת חשבונות ולימודים פיננסיים שונים.

תוכניות הלימוד במוסדות השונים מפוקחות על ידי משרד התמ"ת וזהות כמעט לחלוטין זו לזו.

משרה אידיאלית עבור אמהות עובדות

רבות מהמשרות בתחום הנהלת חשבונות מאוישות על ידי נשים המנהלות במקביל לעיסוקן המקצועי – חיי משפחה. ולא בכדי, משרות הנהלת חשבונות מאפשרות לרוב תנאים טובים ושעות עבודה המתאימות לאימהות עובדות. בנוסף, עבודה זו לרוב אינה כרוכה בלחץ רב או בעמידה נוקשה בהספקים מה שמהווה פרמטר איכותי נוסף במעלות העבודה בתחום עבור נשים המנהלות חיי משפחה.

לימודי הנהלת חשבונות – ערך מוסף

לימודי הנהלת חשבונות כוללים ידע מקצועי המהווה כלי להבנת תהליכי מיסוי ותהליכים פיננסיים נוספים מה שעשוי להועיל עבור שכירים במקצועות שונים במשק וכן עבור עצמאיים הנדרשים לניהול חשבונות בעסק פרטי. בנוסף, בוגרי קורס הנהלת חשבונות הינם בעלי יתרון משמעותי על פני מועמדים אחרים ללא השכלה מקצועית בתחום בקבלה למשרות שונות בשוק העבודה.

5/5

שריינו מקום בקורס הבא!

חייגו עכשיו 09-766-1070

או השאירו פרטים, ונחזור בהקדם!