מה המשכורת של חשב שכר?

כמה מרוויח חשב שכר?

חשבי שכר הם אנשי מקצוע העוסקים בתחום הפיננסים והחשבונאות. הם אחראים לשמור תיעוד של כל העסקאות, שיכולות להיות כל דבר, מתשלומים ועד מכירות. השכר הממוצע של רואה חשבון הוא 18,000 שקלים לחודש. רואי חשבון הם אנשי מקצוע בעלי הבנה עמוקה של העקרונות הפיננסיים והחשבונאיים. הם אחראים לשמור על הרישומים החשבונאיים של החברה ולוודא שהם מדויקים. שכרו של רואה חשבון משתנה בהתאם לענף בו הוא עובד ורמת הניסיון שלו. לדוגמה, מישהו עם ניסיון של 3-5 שנים יכול להרוויח כ-16 אלף שקלים בחודש כחשב שכר בחברות ציבוריות. חשב שכר עם 5-10 שנות ניסיון יכולים להרוויח בסביבות 20-25 אלף בחודש במשרדים פרטיים ואלו עם 10+ שנים יכולים להרוויח עד 30,000 בחודש. השכר הממוצע לרואי חשבון הוא 18,000 בחודש או 90-110 שקלים לשעה.

מה ההבדל בין חשב שכר לחשב שכר בכיר?

חשב שכר הוא אדם המטפל בחשבוני שכר ומשלם שכר לעובדים. חשב שכר בכיר, לעומת זאת, הוא מנוסה יותר ובעל כישורים רבים יותר מאשר חשב שכר רגיל. הם בדרך כלל אחראים על חברות גדולות שיש להן עובדים רבים. חשב שכר הוא מי שאחראי על חישוב השכר של חברה. הם מחשבים את השכר, המסים והניכויים לעובדים. חשב שכר בכיר הוא גרסה בכירה יותר של חשב שכר בעל ניסיון בתחום. ההבדל העיקרי בין שני התפקידים הללו הוא הניסיון. חשב שכר בכיר הוא מנוסה יותר מרגיל ועומד בתחום כבר יותר זמן כך שהתפקיד שלו יהיה בכיר גם בחברה בה הוא עובד.

מה ההבדל בין חשב שכר למנהל חשבונות?

חשב שכר אחראי על הכנה ותחזוקה של רישומי שכר עובדים ומסי שכר. מנהל חשבונות, לעומת זאת, הוא איש מקצוע העוסק בהיבטים רבים של הנהלת חשבונות. הם עשויים להיות מועסקים על ידי חברה או ארגון לביצוע ביקורת, ניתוח פיננסי או עבודה אחרת הקשורה לחשבונאות. חשב שכר הוא אדם שאחראי על עיבוד השכר עבור ארגון. זה כולל חישוב שכר, הטבות וניכויים. מנהל חשבונות הוא אדם המטפל ברשומות הפיננסיות של חברה או אדם פרטי. זה כולל הכנה וניתוח של דוחות כספיים, מעקב אחר תזרים המזומנים ופיקוח על תקציב החברה. ההבדל בין שני המקצועות הללו הוא שחשב שכר עוסק במשימות ספציפיות יותר כמו מיסי שכר וניכויים בעוד שרואה חשבון עוסק במשימות כלליות יותר כמו מאזנים ודוחות הכנסה.

5/5

שריינו מקום בקורס הבא!

חייגו עכשיו 09-766-1070

או השאירו פרטים, ונחזור בהקדם!