קריירה פיננסית – כל היתרונות כשמצליחים בעולם הפיננסי

שינויים תעסוקתיים מהותיים

השינויים שהתרחשו בשנים האחרונות בנוגע לעליית הביקוש במקצועות פיננסיים בעקבות עלייה בתוחלת החיים מה שמביא לגדילה בהוצאות והתארכות עד לזמן היציאה לפנסיה. בנוסף, מרבית העובדים היום מחליפים עבודות כל הזמן וזאת בניגוד למוחלט לדור של הורינו שאז היה נהוג לעבוד בעבודה אחת עד הפנסיה. צורת חיים מודרנית של לחיות את הרגע מגדילה את החוסר וודאות הכלכלי העתידי וכך נוצר צורך ביועצים פיננסיים.

העולם הפיננסי כיום

התעסקות עם חסכונות וכספים מעולם לא הייתה יותר מסובכת, כאשר יש כל כך הרבה אופציות להשקעה וחסכון וכל הזמן נפתחים עוד אפיקים של חסכון וגם כל עולם הביטקוין וביטוחים שונים עם הקלות מס. אלו רק דוגמאות מעטות שממחישות עד כמה מסורבל ומורכב להתעסק להשקיע את הכסף שלנו ואנחנו נעדיף לשלם על שירות חיצוני של אדם פרטי או חברה שיעשו זאת בשבילנו. לכל זה מתווספים משברים עולמיים תקופתיים כמו: נפילת הבורסה, קורונה, מלחמה בין רוסיה לאוקראינה והמצב הבטחוני בארץ.

תכנון פיננסי כמקצוע מבוקש

מתכנן/נת פיננסי הוא מקצוע חדש שמתווסף להנהלת חשבונות וחשבי שכר. המקצוע מאפשר הבטחת קריירה עם אתגרים ואופק עתידי תעסוקתי. הביקוש מגדיל את ההיצע וככל שיש יותר לקוחות כך גם יותר צעירים הולכים ללמוד את המקצוע הזה ומציפים את שוק העבודה כך שיש מספיק לכולם. תכנון פיננסי הוא מקצוע עם השפעה ואחריות. אתם אלו שמחליטים עבור הלקוחות שלכם החלטות הרות גורל בנוגע לכספים ולהשקעות שלהם. בנוסף, ישנם שינויים כל הזמן אז חשוב להיות תמיד הכי עדכנים ומקצועיים שאפשר. מומלץ ללמוד את המקצוע במקומות המתמחים בעולם הפיננסי אם ברצונכם לייצר קריירה פיננסית מצליחה.

לסיכום

הדור הבא זה לא רק הייטק וראינו פה שגם מקצועות בתחום הפיננסי הם מבוקשים מאד ואפשר לעשות קריירה יפה ולהשתכר בכבוד ממקצוע של מתכנן פיננסי. השינויים התעסוקתיים והשינויים הפיננסים המתרחשים ברמה הגלובלית באופן תמידי מחייבים אותנו להיות עם יד על הדופק כל הזמן בכל מה שקשור לכסף שלנו. פרט לחברות גדולות ובתי עסק, גם בתי אב פרטיים נעזרים בשירותים של יועץ פיננסי, יועץ מס או יועץ השקעות. כשיש כל כך הרבה אופציות השקעה, עדיף לנו לפנות למומחים בתחום שיודעים את העבודה ולסמוך עליהם שהכסף שלנו נמצא בידיים טובות מאד!

5/5

שריינו מקום בקורס הבא!

חייגו עכשיו 09-766-1070

או השאירו פרטים, ונחזור בהקדם!